petek, 16. oktober 2015

Magnolia Tilda on vespa

Ta štampiljkica me spominja na pesem skupine Lunapop Vespa

Besedilo gre takole:

Vespe truccate,
anni '60,
girano in centro sfiorando i 90,
rosse di fuoco,
comincia la danza,
di frecce con dietro attaccata una targa.
Dammi una Special,
l'estate che avanza,
dammi una Vespa e ti porto in vacanza!
Ma quanto и bello andare in giro con le ali sotto ai
piedi se hai una Vespa Special che ti toglie i problemi...
Ma quanto и bello andare in giro per i colli bolognesi
se hai una Vespa Special che ti toglie i problemi...
La scuola non va...
ma ho una Vespa una donna non ho...
ho una Vespa
domenica и giа...
e una Vespa mi porterа...
fuori cittа!
fuori cittа!
fuori cittа!
fuori cittа!
fuori cittа!

Esco di fretta,
dalla mia stanza,
a marce ingranate dalla prima alla quarta
devo fare in fretta,
devo andare a una festa,
fammi fare un giro prima sulla mia Vespa
dammi una Special,
l'estate che avanza,
dammi una Vespa e ti porto in vacanza!
Ma quanto и bello andare in giro con le ali sotto ai
piedi se hai una Vespa Special che ti toglie i problemi...
Ma quanto и bello andare in giro per i colli bolognesi
se hai una Vespa Special che ti toglie i problemi...
La scuola non va...
ma ho una Vespa
una donna non ho...
ho una Vespa
domenica и giа...
e una Vespa mi porterа...
fuori cittа!
fuori cittа!

Diši po Italiji in spominih na jesenski sejem Vicenza:





Za izdelavo sem uporabila:
Štampiljki Magnolia Tilda na vespi, Make a wish sentiment
Nože Doohickeys, Spellbinders
Lesene dodatke, gumb srce, hiška
Filc dodatki lešniki
čipka bela, trak oranžen
perle
Distress inke, reinke, markerje
Stickless bleščice
Carson Montival aquarel papir
Papir Dovecraft
Cuttlebug


Pa še eno rastlinico sem prinesla iz Italije,
predstavljam vam plavajočo orhidejo, kateri je potrebno vsakih 10 dni menjati vodo in jo nahraniti z žlico sladkorja-obvezno belega, potem pa počakati, kajti vsake 3 tedne naj bi cvetela. Vam bom to čudo pokazala, če bo kaj. Malo sem nejeverni Tomažek, a kupila sem jo vseeno, ne :)

Pofotkam in poročam, o rasti,....


Trenutno izgleda takole:

Svojo jesensko voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
as you like it challenge#monochrome-or-colour-why  (I love Autumn because of colours and I love this colours on cards-the card simes to me so full of life)

Prijeten konec tedna vam želim
pozdravček Tamara :)

34 komentarjev:

  1. Krasno voščilnico si naredila. Joj, sem pa tudi jaz radovedna, kako ti bo uspevala orhideja. Jih imam kar nekaj, a za takšno še niti slišala nisem.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card. Love the autumn style ❤️.
    Hugs Andrea

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštno si tole skombinirala.
    In lepo je videti filc na čestitki.
    Všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Superb card with colors of autumn, a fab scene !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna frajerka na vespi . Včasih smo vespi rekli "truga na dveh koleščkih". Listki iz filca....lepa sprememba namesto papirčkov. Tole rastlinsko čudo pa le pokaži, če bo res kaj od nje...če tako pravijo, potem pa že mora biti nekaj na tem.
    Hvala Tamara, da si se nam s svojim izdelkom pridružila v Craft-alnici. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri vespi pa tudi sama pomislim na Italijo ;)
    Super za obisk sejma in da si našla kaj zase ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. This is wonderful Tamara.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  8. Voščilnica je lepa, jesenska. Da je pa tisto orhideja pa ne bi rekla. :)
    Lp, t.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous!!!
    Hugsss, Gaby

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo kako huda Tilda, prav simpatična je :-)) Krasno jesensko voščilnico si naredila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v jesenskem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštna Tildika na Vespi. Via Italia :) Zelo lepo si jo izdelala. Tole rastlinico pa le poslikaj, da jo bomo spremljale kako ti uspeva. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  12. krasna jesenska tildika, všeč so mi tudi vsi ti dodatki, ti jih znaš vedno tako lepo razporediti.
    ja, diši po italiji in vicenzi ... tole z rožo pa tudi mene zanima, kako to gre.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lušno sto na uro! :-) Lepo, da si spet z nami. O orhideji pa obvezno poročaj. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna, čudovite jesenske barve. Me pa zeloooo zanima kaj bo z orhidejo, prosim res poročaj.

    OdgovoriIzbriši
  15. krasna jesenska voščilnica- orhideja pa tudi mene zanima???

    OdgovoriIzbriši
  16. Še ena lepotička izpod tvojih rok :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  17. uau kako je krasna, taprava jesenska. hvala, ker sodelješ na izzivu As you like it! lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Love the warm Autumn colors of your lovely card. Thanks so much for sharing your talent with us at AYLI Challenge! Brenda

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely creation!! Thanks for joining us at TFMC.
    Hugs, Diana

    OdgovoriIzbriši
  20. She is a sweetie. I've not seen this image before Tamara..
    FABulous colours and design...I LOve all your embellishments.
    Chrissyxx
    Will be waiting to see if your plant produces flowers x

    OdgovoriIzbriši
  21. Super voščilnica, dodatki iz filca prav lepo pašejo na voščilnico.
    Takšno orhidejo pa prvič vidim, tako da me resnično zanima, kaj bo iz nje nastalo.
    Sejem v Vicenzi je pa vedno raj za naše ustvarjalne duše, samo kaj ko denarnica vedno tako trpi ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Samo obleči se je treba malo bolj pošteno pa se lahko zapeljemo jeseni naproti. Taka prava pozitivka je tale voščilnica. Me pa zelo zanima kako se bo razvijala tale orhideja, sliši se zelo zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  23. Jesenske barve prav pristojijo tvoji lepi voščilnici, držim pesti, da ti orhideja zacveti, prav posebna je.

    OdgovoriIzbriši
  24. Tamara najprej oprosti, ker me ni bilo celo večnost k tebi na obisk... bom sedaj nadoknadila zamujeno ;). Jesenska Tildika je izpadla prav svetvono na tej vespi - paše vse v kompeltek :). Me pa prav zanima kako se bo razivjala tvoja nova rastlinica - ne pozabi poročati.

    OdgovoriIzbriši
  25. Glede na krasno voščilnico je bilo v Italiji zelo lepo. Sicer pa tudi mene zanima tale čudežna orhideja. Bom vsake toliko še malo pogledala k tebi.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  26. Glede na krasno voščilnico je bilo v Italiji zelo lepo. Sicer pa tudi mene zanima tale čudežna orhideja. Bom vsake toliko še malo pogledala k tebi.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  27. O kako simpatična Tilda na vespi, pašejo ji jesenske barve! Za plavajočo orhidejo še nisem slišala, me prav zanima, kako bo uspevala.

    OdgovoriIzbriši
  28. Lepo si kombinirala papir in filc. Krasna je.
    O si kupila orhidejo. Naj ti dobro uspeva. Sedaj mi je že malo žal, da se nisem še sama odločila za njo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  29. Very pretty card, Thanks so much for joining us at Midweek Magnolia xo Julie P

    OdgovoriIzbriši
  30. Prelepa jesenska Tilda. Orhideja pa ti naj bo v veselje s cvetovi :-)

    OdgovoriIzbriši
  31. Wonderful....Sweet Tilda great card!!!
    XOXO
    Tizianax

    OdgovoriIzbriši
  32. O, kako barvita voščilnica! In tale Tilda je super cute. Všeč mi je zelo zelo in čudovito si jo pobarvala. :)
    Orhideja pa upam, da lepo zacveti. :)

    OdgovoriIzbriši
  33. No pravi ljubitelji se vozijo na motorju tudi ko se zunaj malo ohladi. Zelo lepo si naredila jesensko voščilnico.
    Tole z orhidejo me pa res zanima, poročaj, kako napreduje.
    Hvala, da si se nam pridružila v jesensko obarvani Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.