nedelja, 13. november 2016

Holly wreath Tilda, Fiera in bonbonček

Prijeten nedeljski večer,
upam, da je za vami lep vikend,
pred vsemi nami pa še prijetnejši nov teden, ki nam že jutri poklanja super polno luno,ki zadnje dni pošteno gunca ljudi, pa tudi meni malo s spancem oziroma prebujanjem sredi noči nagaja.

Najprej vam danes pokažem voščilnico, ki sem jo pravkar dokončala.Preizkusila sem nove šablonice-nabavljene na sejmu v Italiji včeraj. Potem ponujam na ogled utrip iz Hobby showa in vabim na sladkanje.




Za voščilnico sem uporabila:
Holly Wreath Tildo, maskirala sem s starejšo štampiljko božična vrata-Magnolia
na tagcu Magnolia je besedilo holly night in štampiljka Merry Christmas
Nožki Doohickeys oblika voščilnice, robne snežinke, snežinke, tages
Najlepši par kvadrat s šivi
Distress inki, bel trak s pompomi
bela božična zvezda, sladka lizika, bele polperle, sneg
Stickless razične barve

Prijavljam na naslednje izzive:

Pordenone Italija-Fiera Hobby show od 11.11. d0 13.11.2016





Bonbonček 
-na vašem blogu delite slikico bonbončka
-pod objavo pustite komentar
-postanite moj spremljevalec/spremljevalka
in srečno pri žrebu.

Poleg videnega bom bonbončku še kaj dodala. :)

Pozdravček do prihodnjič
Tamara

32 komentarjev:

  1. Pozdrav!!
    Predivna čestitka, super su mi svi detalji kao i Tilda, ona je kao i uvijek preslatka!!
    Ajme negdje si uživala na show-u ja znam da bi haha neznam ko bi me izvadio :D
    Krasan bombonćek ;) Hvala na prilici za sudjelovanje, podjelit ću ga na svom blogu !!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Uff, vidim, da si uživala na sejmu in da si tudi nekaj malega nabavila tam. Lepa voščilnica. Prav v oči mi je pa padel srček na Tildinih hlačah. Kjut, kjut, kjut. Pa tak bogat bonbonček. Z veseljem sodelujem!

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitka je predivna.
    jao da mi je samo jednom otič na takav sajam!
    predivan bombonček! hvala na prilici!
    podjelit ču na svom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sejem je bil prava paša za oči. Pa denarnica je verjetno postala bolj tanka :)
    Čudovita voščilnica z ljubko Tildo.
    Bonbonček pa je zelo, zelo vabljiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. O super, da smo si lahko preko tebe ogledale utrinke iz sejma. Praznična voščilnica s Tildo je res lepa. Res bogat bonbonček si pripravila, seveda sodelujem!

    OdgovoriIzbriši
  6. O čudovita voščilnica! Pa cofki na traku,luštno res! Za bonbonček se pa tudi jaz postavljam v vrsto,izgleda res sladek :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako zanimiva osnova in bogata voščilnica. Krasno si jo okrasila. Pa hvala za lušte po sejmu ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Deine Karte ist zum verlieben süß, Tamara. Wunderschön dekoriert.

    Liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa voščilnica.
    Hvala za fotke s sejma. Me je cel vekend morilo, ali iti ali ne. Kakšen se ti je zdel v primerjavi s sejmom v Vicenzi?
    Se postavljam v vrsto tudi za bonbonček :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj kako mi je žal, da tudi sama nisem šla na sejem. Še posebej ko vidim prekrasno voščilnico. Verjetno pa je všeč moji denarnici...ha, ha. Uživaj še naprej ob uporabi novih pripomočkov in hvala za bonbonček.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj kako mi je žal, da tudi sama nisem šla na sejem. Še posebej ko vidim prekrasno voščilnico. Verjetno pa je všeč moji denarnici...ha, ha. Uživaj še naprej ob uporabi novih pripomočkov in hvala za bonbonček.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  12. Sejem!!!! Bolje da nisem šla, naslajam se nad tvojimi slikcami in kot je Marjeta že ugotovila, denarnica je zelo hvaležna. Vidim pa, da je tvoja Tilda že pohitela s krancljanjem hiše. Fina štampiljka in ideja za tako obliko voščilnice tudi.
    Bonbonček pa slasten...ali kaj praznuješ, ali pa ga podarjaš zato, ker smo fejst punce:-))?????? Hvalaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo krasna praznična voščilnica. Z utrinki sejma nam cediš sline. Bonbonček je pa zelo sladek in se kar postavljam v vrsto zanj.

    OdgovoriIzbriši
  14. Cute card, looks like you had lots of fun. Sending hugs across the ocean. Thank you for your sweet comment on my bog. Miss you.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uf, to je bilo paše za oči in dušo na sejmu. :-)) Vsa sreča, da sem daleč stran od sladkih pasti, ki praznijo denarnico. :-))) Čudovito voščilnico si izdelala. Vedno občudujem, kako kombiniraš in maskiraš štampiljke, da zgledajo tako popolno. Za okrasitev pa en velik bravo! Meni to ne bi nikdar uspelo. :-)) Sladek bonbonček si pripravila. Hitim, da ga delim. :-)) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoje Tilde so res nekaj posebnega :) Všeč so mi prav vsi detaljčki na voščilnici :) Bonbonček pa je res sladek, ga takoj delim naprej. Lp Lea

    OdgovoriIzbriši
  17. JoJ kako prisrčna in lepo sestavljena voščilnica :-)) Všeč so mi barve in motiv Tilda.
    Lepo, da si uživala na sejmu!

    OdgovoriIzbriši
  18. Gorgeous and clever design sweetie, love the whole thing and all of your lovely details, including your little snow flakes, pom poms and amazing masked image - just perfect!!! Thank you so much for sharing your creativity with us at Lovely hanglar or sweet Magnolia Glitter or Snow challenge. Hope to see you again soon.
    Crafty Cuddles Jay xxx

    OdgovoriIzbriši
  19. Joj kako lepo Tildko si zopet sestavila....zeloooo mi je všeč. Pa tudi bonbončka se nebi branila....se postavim v vrsto :-))

    OdgovoriIzbriši
  20. Tole je ena zelo bogata objava. Krasna voščilnica, bogato založene stojnice in nadvse mikaven bonbonček. Je lahko še lepše :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Lepo si maskirala,barvala in krasila :) Krasna voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  22. Tamara, te tvoje Tilde so res tako prisrčne! Krasna voščilnica
    lp

    OdgovoriIzbriši
  23. Ponovno sem na obisku v Tamarini ustvarjalnici. Upam, da mi tokrat uspe oddati moj "glas" :-) Všeč mi je voščilnica, predvsem barve, všeč mi je pri tebi in pridem spet ! Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  24. A fabulous winter creation Tamara, love your colouring and layout. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    OdgovoriIzbriši
  25. Pięknie pokolorowane stempelki, bardzo mi się podobają :*
    Banerek zabieram do siebie https:/zakamarekhandmade.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  26. ooo to pa je bogata voščilnica, kakor tudi tvoj bonbonček, le kdo se ne bi potegoval zanj ;)
    hvala, ker si delila delček sejma v Pordenonu z nami.
    vse dobro ♥

    OdgovoriIzbriši
  27. WOW Tamara...what a fabulous scene you've set for us here!! A truly beautiful card...thank you for sharing with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia "Snow/Glitter"! good luck to you!
    Take care,
    Beth

    OdgovoriIzbriši
  28. Me again honey, with a different DT hat on, still loving your stunning creation!!! Have a lovely day and thank you for sharing your lovely work with us at Marvelous Magnolia!!! Crafty Cuddles Jay xxx

    OdgovoriIzbriši
  29. Prava igriva zimsla pravljica je nstala na tvoji voščilnici. :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Pozdravljena,
    zadnje čase sem resda odsotna na svojem in na vseh vaših blogih, a od časa do časa še si vzamem kakšno urico časa in malo pokukam, kaj ste ustvarjale... Tako sem naletela tudi na tvojo objavo s krasno voščilnico, utrinki s sejma in slastnim bonbončkom, ki ga vsekakor ne bi želela zamuditi.
    Lepo se imej, pridno ustvarjaj, jaz pa upam, da se čimprej spravim k sebi in se vrnem v staro ustvarjalno formo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  31. Pozdravljena,
    zadnje čase sem res bolj kot ne odsotna na svojem in na vseh vaših blogih. A včasih si pa le vzamem čas in vas obiščem, danes sem pregledala vse tvoje objave, ki sem jih zamudila in tako še v zadnjem času naletela na to objavo, v kateri se skriva čudovita voščilnica, krasni utrinki s sejma in seveda slasten bonbonček, ki ga nikakor ne bi želela zamuditi.
    Lepo bodi in pridno ustvarjaj še naprej! Rada pogledam tvoje Tildice, krasne so!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  32. sem mislila, da sem tole že komentirala ... meni so te tvoje tilde tako všeč in morda nekoč, ko bom velika, uspem narediti kaj podobnega - krasno barvanje, barve, dodatki, vse ...
    in seveda hvala za možnost bonbončka ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.