petek, 30. avgust 2013

200

so konci
in novi začetki.

Sama, 
ko želim nekaj spremeniti-vem da moram to storiti v sebi in pri sebi. Takrat grem vase v malo deklico, ki je v meni.

Nov konec poletja in nov začetek jeseni-za mojega kmalu 2.šolčka novo šolsko leto,
zame novi izzivi na osebnem področju rasti, v službi,...
in pred vami 200 objava na mojem blogu.

Ja novo poglavje pred nami, samo še minutko ali dve in odločitev pade ....







Uporabila sem:
Osnovo Anita's 13,5x13,5 belo 
Montival Carson 300g papir
Štampilki Magnolia Tilda with teddy bear in Summer Swing
Archival black ink
Distress inks and markers
Spellbinders Neastabilities large Ovals and Petite Ovals
Design paper Max Birgmann
valovita lepenka rjava
razcepki 4 beli
vrvica roza
metalna ura Ustvarjalni dotik
bela tempera
Stickless baby pink in liquid pearls

Prijavljam na naslednje izzive:
craft-alnica#89-nov-zacetek-nova voščilnica
marvelous magnolia#42-add metal - clock
word art wednesday#95-anything-goes
you me and magnolia#17-alles-mag-any-thing-goes
2 sisters challenge #158 square card
the dutch magnolia chickies#49-alles-mag
ribbon girls#august-magnolia-only-challenge make it girly


V kratkem obiščem tudi vaše bloge (upam, da mi časovno uspe),
nekaj časa sem bila odsotna
hvala za vaš obisk, 
dragocen komentar
pozdravček 
Tamara

29 komentarjev:

  1. Oh My! What a little darling this Tilda is! FABulous colours Tamara. I Love your sparkle, pearls and this little clock.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  2. So, so pretty Tamara! I love this card.

    Hugs, Di xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako preprosta in hkrati tako polna...lepa voščilnica
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa!!!! Vidim, da tudi ti ponočuješ :)))) Hvala za komentar!
    LP,
    Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  5. V prekrasnih barvah si tole sestavila :). Čudovito, kot vedno!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo lijepo. Svidja mi se motiv.
    Lp, Sonja..

    OdgovoriIzbriši
  7. Beuatifull card! Thanks for joining us at YMAM...
    Hugs Annemarie en Merit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je v teh naravnih tonih. Zelo mi je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super! Tamara se je vrnila :-) In to s čudovito voščilnico :-) Zelo lepa, nežna je v naravnih tonih.

    OdgovoriIzbriši
  10. oh very nice card Tamara, love the textures, and so sweet image !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. really gorgeous, love the combo
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    OdgovoriIzbriši
  12. So cute, she looks so sweet sitting there with her bear. Hugs across the ocean.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav posebna voščilnica! čestitke za 200-tko:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Sweet and beautiful card.
    Thanks for playing with us at DMCC.
    Hugs Joukje

    OdgovoriIzbriši
  15. Welcome back, Tamara! This card is really adorable! Good luck with the new school year and thanks for the visit to me!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepa, in tako zvedavo gleda v nov začetek.
    Srečno tebi in tvojemu drugošolčku.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. Welcome back Tamara, your new card is so beautiful.
    Hope you have a great weekend :)
    hugs Teresa x

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke za 200-tko:)) Drugače pa lepa voščilnica...zelo mi je všeč bolj 'slikarski' pristop:)

    OdgovoriIzbriši
  19. lovely, thanks for joining in at YMAM

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasno si uporabila lepenko v voščilnici,kar meni nekako ne uspeva najbolje.
    Pozdravček, Urška

    OdgovoriIzbriši
  21. Joj kako je simpatična in všeč mi je kako si osenčila kote. lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Kako je to lepo...Iskrene čestitke.
    Ko bom velika, in to bo kmalu - 07, bom morda znala uporabiti štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  23. Tamara this card is so sweet. Love the colours used. Hugs Nina

    OdgovoriIzbriši
  24. Čestitke za 200 objav. (Upam, da tudi jaz to dočakam.)Vsaka tvoja objava je pa itak taka kot se šika - tudi zadnja. Jutri pa v šolo. Čao

    OdgovoriIzbriši
  25. So Pretty! Lovely and soft colors!
    Thanks for joining us at YMAM and good luck!
    Hugs, Agnes

    OdgovoriIzbriši
  26. Come è dolce, questa Tilda!!!
    Abbracci, Ulla

    OdgovoriIzbriši
  27. Ja, "začetkov" je res neskončno ...in tudi tale tvoj današnji je eden izmed njih!
    Lepo voščilnico si pripravila in tilda je zelo lepo pobarvana!
    Hvala Ti, ker se igraš z nami V CRAFT-alnici :-)) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  28. Voščilnica je v prekrasnih naravnih tonih. Zelo lepo. Čestitam za 200 objav. Lp

    OdgovoriIzbriši
  29. Wonderful vintage card and great use of corrugated cardstock. Wonderful execution! Thanks for blessing us with your artwork last week and hope you join us this week for another Inspirational Challenge at Word Art Wednesday. Hugs and blessings!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.