četrtek, 15. avgust 2013

Črno&belo poletje

brez dodatnih barvnih in odtenkov 
od bele......do črne
poletje v vsej svoji veličini
morske dogodivščine
ljubezenske avanture
in sladoledni korneti
ujeta v čas ob lunini mesečini
z divjo naravo v sebi
in pismom s spomini
na poletje... v črno beli stari tehnologiji 

Upam, da vam je všeč.




 





Uporabila sem:
Magnolino štampiljko Tildo s školjkami,
Urban Print za ozadje pisava in napis z ljubeznijo
Montival Carson 300g za odtisek
Distress inki in markerji
ožgala sem papir-malo piromanske tehnike-mi je zelo všeč efekt
Rayher perlice mini in malo večje
Stickless tekoče perle
bela čipka lokalna trgovina
Papirji Black&White colection Max Birgmann
trak imitacija zebre Teddi diskont
lunce iz perlic stara zaloga
joy sladoled korneta nož
šivalni stroj Toyota 3 različni šivi
Cuttlebug 

Prijavljam na naslednje izzive:
anything challenge#99-by-sea 
that craft place#monochrome 
simon says stamp#monochromatic 


Hvala za vaš obisk,
dragocen komentar
imejte lep konec tedna
in pozor
v življenju ni vse le črno ali belo

pozdravček
Tamara  




32 komentarjev:

  1. Kako je pa tale čudovita. Vedno se izogibam črne, ampak tebi jo je na tej voščilnici svetovno uspelo skombinirati z belo.

    OdgovoriIzbriši
  2. So fun with the black and white theme. The little bird is so cute. Hugs

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je predivna. Od svega nekako mi crno bijele kombinacije dodju najljepse,koliko god da volim boje.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je zelo posrečena tale poletna voščilnica v črno beli kombinacji. Le kod bi si msilil, da bo sladoled tako dobro izgledal tudi v omenjenih barvah. Super si tole s kombinirala s Tildo in vsemi ostalimi dodatki. Tud meni je všeč ožgan videz, ki si ga uporabila pri Tildi... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. i love this in black and white!great card!x

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni mi je čudovita!..Všeč mi je tudi pobarvana Tilda.
    Vse se sklada skupaj..:)

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW Tamara - such a beautiful card - I love the black and white. As always you really made such a great card.........and I love the words you wrote. The translation is never exact but I can tell they are lovely!

    Hugs, Di xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Super cute card! Great layout and I love those ice creams you used on the card! They are great details! The image you used is colored beautifully!
    Thanks so much for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa je kombinacija in pol.Všeč mi je in to zelo .lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, kooook je lepa! In koliko dodatkov, sama ne znam idelovati takšnih voščilnic, moje so bolj preprosti, si pa enkrat želim poskusit, tvoje so čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  11. čudovita črno bela voščilnica! Super pobarvana Tilda in super dodani dodatki, saj si pazila na vse (dodala si še perle na "japonkice",suuuuper).
    Lp,Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. Gorgeous card Tamara, I like the Tilda image the lace the black and white and the icecreams,
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  13. Črno bela vedno vžge in ta tvoja voščilnica je ČUDOVITA!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Super je. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, wow, wow... sem čisto brez besed. POPOLNA je... krasno pobarvana, barvno usklajena in super sestavljena. Prečudovita... bravo Tamara.

    OdgovoriIzbriši
  16. Črno-bela ni ravno moja kombinacija za voščilnice, ampak tvoja je fantastična :-)) Super si razporedila barve!

    OdgovoriIzbriši
  17. Črno bela je zame skrivnostno elegantna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hi Tamara, your card is stunning, I do so love monochromatic cards they look so dramatic. Fantastic embellishments
    Hugs
    Janet xxx

    OdgovoriIzbriši
  19. This is fabulous Tamara, well done I don't think I could do black & White, you've done a great job.
    hugs Teresa xx

    OdgovoriIzbriši
  20. STunning! What a FABulous Black/White card! LOving your Tilda Tamara..
    LOve your embellishments too.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  21. I love your card in black and white ... I love this stamp and how you colorful, beautiful all the details that you put. HUGS

    OdgovoriIzbriši
  22. Beautiful hun, thanks for joining us at That Craft Place.
    Shell xxx

    OdgovoriIzbriši
  23. Meni se zdi nadvse zanimiva tale črno-bela varianta.

    OdgovoriIzbriši
  24. Zanimiva in dobra kombinacija.Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  25. A very nice card and nice color added

    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  26. This is fantastic, Tamara! Love your card in all black and white and with all those wonderful details!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Fab card, love your colours and ice cream die cuts, thanks for joining us at Charisma Cardz, hugs, Sarah x

    OdgovoriIzbriši
  28. Che bel effetto, con il bianco e nero. Il timbro è dolcissimo.
    Ciao, Ulla

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.