petek, 9. avgust 2013

Posebna priložnost

poroka,
ko dva, ki se imata rada
se ljubita
obljubita večno zvestobo in ljubezen.

Dva, ki dajeta življenje,...

voščilnici dodajam svojo avtorsko misel,
ki vam jo dovolim uporabiti, le kot avtorja morate navesti Tamara P.

"Kjer srce ljubezen pozna,
je prostora vsaj za dva..."(Tamara P.)

Srečno na vajini zakonski poti.

Kombinacija roza, modre in bele.
Upam, da je tudi vam všeč.






 Uporabila sem:
Magnolino štampilko Wedding
Mavelu štampiljko Marine gospod in gospa
Papir Carrson Montival 300g
Distress inke in markerje za barvanje in senčenje
Joy nož ptičja hiška s srčki
Memory box predelane zvezdice v srčke
Spellbinders Nestabilities Florish Oval, Oval
Tim Holtz border
nalepke srčka in robovi
Rayher perlice
Stickless tekoče perle in roza bleščice

Design papir Dovecraft back to basic roza in modro
Martha Stewart frame in air glina Hobby Art
rožiče lokalna trgovina
bela čipka
ključavnica srček in križ dodatek Ustvarjalni dotik
trak in vrvica stara zaloga
velum z vzorcem
šivalni stroj, cik cak bel šiv
Cuttlebug





Prijavljam na naslednje izzive:
(Naj povem,da predvsem rada ustvarjam za meni drage in ljube ljudi-ustvarjati je lepo- blogerski svet vsaj Magnolin pa ima na obzorju baje ponovno črne oblake-ne vem, če je vse popolnoma pošteno, vsaj v vseh timih-danes sem prebrala pretresljivo objavo bivše DT in TT v več Magnolinih timih, ki mi je dala misliti, da tudi v tem blog svetu ni vse tako, kot bi moralo biti, a zadevo prepušam dekletom-naj rešijo zadeve med sabo):
tildas town#challenge-65-special-occasions 
brown sugar challenge#challenge-54-anything-goes 
fussy and fancy challenge#challenge-95-bingo-board 
(flowers, perls, blue) (blue,ribbon, die cut) (perls, free, lace) 
as you like it challenge#challenge-8-favourite-ribbon-or-twine 
Why-because I love the sparcle material and they give my projects final tuch-I love ribbon in this card pink and twine blue (great material-easy to use in so many ways)


Hvala za vaš obisk, razmislek-pomislek o napisanem
in  
najlepša hvala za vaš iskren komentar
lep petek Tamara


25 komentarjev:

  1. Seveda mi je všeč kombinacija modra, roza, bela v tako nežnih tonih... Zelo lepa poročna voščilnica. Pa misel mi je tudi všeč! Če jo bom kdaj uporabila, bom z veseljem pod njo napisala tvoje ime in priimek... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful wedding card Tamara, I like the design!!
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo voščilnico si naredila Tamara. občudujem vse, ki ustvarjate s papirjem, meni je to videt zelo težko. Imam pa vprašanje, če ti ne vzame preveč časa. Ti listki, tagi, jih imenujete, kako to napišeš in narediš? Jaz bi si poskusila za marmelado, ki jo trenutno kuham, naredit te listke, pa nimam niti približno pojma, kako. Morda te prepričam, da narediš kakšno objavico z napotki :))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Tagce , če imaš kako mašinco Cuttlebug, Sizzix,... dobiš šablonico in spustiš po navodilih proizvajalca skozi strojček.
      Če tega nimaš šablonice za obris in izrezat obstajajo od Fiskars
      ali pa jih izdelaš sama.
      Se bom potrudila in pripravila te slednje kako sam narediti tagec-velikost pa samo prilagodiš, okrasiš po svoje, dodaš motiv, napis,...
      Hvala za tvoj komentar, prijeten vikend na čarobni kmetiji

      Izbriši
  4. Še ena prekrasna voščilnica izpod tvojih rok. Hvala za navodila pri izdelavi tagcev.
    Pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita poročna voščilnica :-) Vidim, da sva nalepke kupovali v isti trgovini :-) Lepo misel si nam podarila. Če jo kdaj uporabim, bom navedla avtorico :-) Tagce pa jaz delam "peš". Malo več dela je z rezanjem, ampak za manjše serije ni panike. Uživaj naslednji teden. Jaz grem malo plavat na morje :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. So beautiful, love all the little touches you gave it. Hugs

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card! I love the colours and the frame.
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia.

    Hugs,
    Marina

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo!
    Voščilnica je lepa! Očitno so nas MS kalupi vse obsedli. :)
    Bi te pa prosila za povezavo do objavo do zgodbe o kateri govoriš, ker tudi mene precej zanima. (ženska radovednost pa to) ;)
    Lep vikend,
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena po mesecu in pol s komentarjem na mojem blogu. Vesela sem tvojega obiska. Res kalupi so odlični. Magnolina zgodba pa je baje že kar stara, če bi želela širiti omenjeno objavo bi že v post dala link, a ga namenoma nisem (ne želim se postavljati na nikogaršnjo stran)-sem pa izrazila svoje mišljenje na kratko in jedernato-pozanimaj se pri tistih, ki so v blog svetu že precej dlje od mene, ki nimam niti še leta za sabo. Imam pa krasen občutek za ljudi.
      Lp Tamara

      Izbriši
    2. Sem že prebrala. ;)
      Tvoj blog večkrat obiščem, samo časa za komentarje mi pa običajno zmanjka.
      Glede na to, da sem sama v dveh magnolijinih dt-ih za enkrat nimam nobenih slabih izkušenj in upam, da bo tako tudi ostalo. ;)
      t.

      Izbriši
  9. Lepo poročno voščilnico si izdelala in tudi tvoja misel je zelo lepa (naj ti edino prišepnem, da mora za besedo "pozna" stati vejica - upam, da ne zameriš) :) lpm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja,nič ne zamerim-sem ena tistih, ki ji misli hitreje tečejo in ko pišem mi kakšna lektura prav pride.Lp Tamara

      Izbriši
  10. Predivna čestitka.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno uklopljene boje, prelepi detalji, ružice mi se mnogo dopadaju :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo voščilnico si naredila in ji dodala še lepšo misel. Če jo bom kdaj uporabila, bom z veseljem naredila povezavo na tvoj čudoviti blog, ki ga z veseljem obiskujem. Bodi lepo Danica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res je prečudovita in tako lepo okrašena. Hvala ker sodeluješ na izzivu As You Like It. lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Come sono belli, questi sposi!!! Una splendida Card!!!
    Ciao, Ulla

    OdgovoriIzbriši
  15. JUst GOrgeous! What a cute image Tamara..FABulous colours and FABulous design too.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  16. So sweet and gorgeous wedding card. Thanks for joining our challenge at Brown Sugar.

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely card and its a great combo of colours too! Thanks for joining us at AYLI challenge this time, hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši
  18. Gorgeous, GORGEOUS! Thanks for joining us at Tilda's Town! Delphine xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Beautiful card:)Thanks for joining us at The Fussy and Fancy Challenge,
    hugs Nikki x

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.