četrtek, 9. junij 2016

Ustvarjanje z Najlepšim parom

Deževen pozdrav,

Tina Baša ustvarja 100 na uro, na svojem blogu vsak dan navdušuje in na tržišče lansira vedno znova nove zanimive izdelke.
Moram priznati, da jih imam rada in da so nožki ter štampiljke vsestransko uporabni.
Kombiniram jih tam kjer se da. Tokrat ne bo poleg Tilde ali Edwina,
bodo pa zadišale orhideje 
in ne ravno zadišali telovadni copati. (za strica in za sina) Koliko jih šteje kdo, najbrž ni potrebno razlagati.







Obe voščilnici prijavljam v galerijo meseca junija Najlepšega para,
prijeten dan še naprej 

p.s. čakajo me še jagode
čist sem noter padla :)
 
Tamara

18 komentarjev:

  1. Lepi, sploh ta s telovadnimi copati je svetovna! Fajn postavitev in luštno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti voščilnici si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Poglej, poglej,....najbolj zagrizeno ustvarjalko Tilde in Edvina so premamile tudi druge štampiljke in šablone!!!! Tinine so res kvalitetne in vsestransko uporabne in draga moja Tamara, všeč mi je, da si vsaj za trenutek poslala ta dva svoja junaka na dopust, ker imaš roko tudi za druge, kar si dokazala danes z obema izdelkoma. Vse skupaj je več kot krasno, še posebno mi je všeč orhideja. Upam, da še kdaj...zdaj pa uživaj v jagodah. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrhunska izdelka. Zelooo sta mi všeč obe voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful cards Tamara.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, Tina je res carica :-))
    Zelo lepo si se poigrala z njenimi šablonami. Orhideje so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je zanimivo pri tebi videti tudi kake druge motive, razen Tildic. Obe voščilnici sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Very attractive cards honey. Your hand made orchids are stunning! Loving the details in both, very lovely cards. Crafty Cuddles Jay xxx

    OdgovoriIzbriši
  9. Both cards are gorgeous, I love the flowers on the first one
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Tamara, kako lepa objava. Obe voščilnici sta mi čudoviti. Hvala <3.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si ustvarjala s Tininimi pripomočki. Obe voščilnici sta super.

    OdgovoriIzbriši
  12. vrhunski sta obe, pri prvi so mi še posebej všeč barvne kombinacije, pri drugi pa postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  13. Super su obje, orhideje su predivne!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Obe voščilnici sta zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno si ustvarjala. Obe voščilnici sta zelo lepi. :-) Odtis copatov mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh wow ! excellent work !!!
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  17. Še posebno mi je v oko "padla" prva v vsej svoji eleganci. Tudi druga, športna mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.